23 Ekim 2012 Salı

Luz de la luna...

Hayatımın her döneminde bir uğraş buldum kendime. Boş vakitlerimi değerlendirmek amaçlı başladığım bu uğraşlar aslında bir kaçış noktası oluyordu benim için. İş hayatının stresinden, ilişkilerin karmaşasından, rakamlardan, notlardan uzaklaşıp, elimdeki uğraşa veriyordum kendimi. Bu uğraş gün geldi takı yapımı oldu, gün geldi ahşap, seramik boyama, gün geldi butik kurabiye hatta elde etek dikmeye kadar gitti :) Ama takı aralarında hep kalıcı olandı.

Bir süredir yaptığım takıları buradan ve Instagram'dan sizlerle paylaşıyorum. Karşılığında aldığım güzel tepkiler beni daha çok motive etti ve yaptığım işten aldığım keyif kat kat arttı. Şimdi ise sizinle, beni heyecanlandıran başka bir haberi paylaşmak istiyorum. Yaptığım takılarla beraber doğan yepyeni bir marka, Luz de la luna!!!


Luz de la luna koleksiyonunu daha yakından tanımanız için yeni fotoğraflarını sizinle paylaşıyorum.


















6 yorum:

  1. wow güzelmiş özellikle kurukafa ve spiked bileklikler.. yakında satışını görürüz heralde..

    YanıtlaSil
  2. Bunlar harika gerçekten emeğine yaratıcılığına sağlık :) Çok beğendim bende böyle yaratıcı olmak istiyorum.

    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyorlar, aynı adı gibi^^
    Ellerinize ve emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Valla bravo. Ne kadar güzel yapmışsın. Emek ve itina verildiği çok belli.

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem bir koleksiyon! :) bu koleksiyonun bir parçasına sahip birisi olarak her kullanışımda o kadar keyif alıyorum ki ellerine sağlık diyerek kulaklarını çınlatıyorum canım. İlk günden beri sana, tasarımlarına inanıyor çok güzel yerlere geleceğini biliyorum tatlım. Tekrar hayırlı olsun, tüm güzellikler seninle olsun :))

    YanıtlaSil
  6. Hepsi harikalar hepsi cok güzel hepsi takılasılar :)) ellerine saglık..

    YanıtlaSil