9 Eylül 2012 Pazar

DIY: Studded Bag


Sonbahar kış sezonunda, kelimenin tam anlamıyla, zımba, çivi, zincir çılgınlığı yaşanıyor. Bende artık kullanmaktan keyif almadığım, bir kaç sezon öncesine ait Mango çantamı, elden geçirerek nasıl yeni sezonda kullanılabilir hale getiririm diye düşündüm ve ortaya studded ve zincirli bir çanta çıktı.  Size de ilham verebilir düşüncesiyle paylaşmak istedim.

Çantanın orjinali böyle idi.



Öncelikle markanın yer aldığı metal plakayı, çantaya zarar vermeden çıkarmak istedim. Çantaya zarar vermedim ama ellerime biraz zarar vermiş oldum açıkcası :(





Sonra kapak kısmının üç tarafına oksitli metal renginde zinciri diktim. Belirli aralıklarla ipi zincirin aralarından geçirdim ve ince bir deri tabakasına tutturdum. Siyah dikiş ipi kullandığım için ip zincirin aralarında kayboldu gitti.


Sonra çivi görünümlü aparatları (ki bunlar çivi değil, aslında dikilebilen aparatlar) 502 ile yapıştırdım. Aslında dediğim gibi dikiledebilirdi ama ben pratik olsun istediğim için yapıştırdım.

Çantanın orjinal halinde yer alan metal plakanın çıktığı yerdeki izi kapamak için bir sıra daha zincir kullandım. Sonuç aşağıdaki gibi. Ben gayet memnun kaldım ve severek kullanacağımı düşünüyorum :)

Siz nasıl buldunuz?





15 yorum:

  1. Harika olmuş canım, çantayı resmen baştan yaratmışsın! ben de bir dıy stud projesi yaptım en kısa zamnada paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlim, begenmene sevindim ;) kimbilir senin calismanda ne guzel olmustur. Merakla bekliyorum.

      Sil
  2. voouuv super olmus eskı halınden milyon kat daha guzel olmus canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milyon kat tesekkur ederim ozaman bende sana :)))

      Sil
  3. Cok guzel olmus o civileri nereden aldin acaba? Ben de kot ceketime dikmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) bu dikilenilen civileri marputcular han' dan aldim. Malum taki ve akseauar cenneti :)

      Sil
  4. Bu çanatayı geçen bende gördüm. Hatta alsam mı acaba deyip şöyle bir düşündüm ama içime sinmedi ve bıraktım. Eğer bu haliyle satılsaydı anında alırdım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mango'da son birkac sezondur bu modelin benzerleri tekrar tekrar cikiyor. Dedigim gibi benimki eski bir sezona ait. En az iki yil tepe tepe kullandigim icin gonul rahatligi ile degistirebildim :)

      Sil
  5. Eski halinden daha guzel olmus desem:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş:)


    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  7. Ellerinde civisi, zimbasi olup ortaya sahane seyler cikaranlarin onunde egiliyorum! Sadece civi degil, zincir de kullanmak daha havali olmus. Ellerine saglik Modarella;)

    YanıtlaSil
  8. Aaaa canta ilk halinden daha daha daha guzel olmus bayildim bence Mangoya bir mail ile fotograflari yollamalisin :p

    YanıtlaSil
  9. Gayet hoş olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. cantanın ruhu değişmiş ellerine sağlık , en basarılı dıy projelerinden biri bence;)

    YanıtlaSil
  11. Harika bir diy projesi olmuş bayıldım.En güzel günlerde klullan.

    YanıtlaSil