23 Eylül 2012 Pazar

Leather Necklace


Sonbahar kış dönemi için yaptığım modellerin en yeni üyesi aşağıda görmüş olduğunuz, siyah gerçek deriden yaka şeklinde kolye. Biliyoruz ki son iki sezondur yakalar ve yaka şekilli koleyeler çok moda. Bende bu modeli hem kolye olarak, hem yaka olarak kullanılabilmesi için düşündüm. Gömlek yakalarında nasıl duracağınıda sizin için fotoğrafladım.


İlk fotoda gömlek yakasının altına taktım böylece sanki gömlek iki kat yakalıymış gibi bir görüntü oluştu.


İkinci fotoda ise siyah gömleğin yakasının üzerine taktım. Böylece hem kolye hem yaka gibi görünüyor.



Aşağıdaki ise kolyenin boynunuzda nasıl duracağını görebilirsiniz.


Kolyenin arka kısmında zincir olduğundan istediğiniz boyda ayarlayabilirsiniz.

1 yorum:

  1. ellerıne salık her ıkısınede bayıldım cok tatlı ozellıkle gomlekler ıle cok guzel durmus

    YanıtlaSil