1 Eylül 2012 Cumartesi

Moderalla yeni sezon modelleri!!!


Cıvıl cıvıl yaz günlerini geride bıraktığımız Sonbahar'ın ilk gününde, yeni sezon için hazırladığım modellerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu koleksiyonun ilk bölümü, devamı önümüzdeki günlerde blogta yayınlanıyor olacak.

Önümüzdeki sezonda, deri ve türevleri, parıltılar, taşlar kısacası gösteriş ve ihtişam fazlasıyla olacağından, koleksiyonun bu bölümünü bu trende uygun olarak tasarladım.

 Serinin adı GLAMOROUS.
Gerçek deri ve swarovski kristallerden oluşuyor. Metal aparatları altın ve gümüş kaplama. Swarovski kristallerin etrafı kum boncuk ile işlendi.
Dört ayrı deri renginde yine dört ayrı swarovski ile kombin edildi.


Glossy Black


Deep Blue


Nude


Chic Pink


Yeni sezonun bir diğer devam eden trendi ise, zımbalar, çiviler ve benzeri metal aksesuarlar.
Pretty Hard bileklikte yine çivi kullandım.




Bilgi için modarella@hotmail.com adresine mail gönderebilirsiniz.







3 yorum:

  1. Kahverengi deri studded bileklik sonbahar için tam bir IT parça :) üzerindeki parlak taşı ayrıca çok sevdim harikaymış canım bundan istiyorum beeeen :) (mail atacağım sana sipariş için tatlım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim begenmene cok sevindim, kolunda gormektende ayrica keyif alacagim.

      Sil
  2. Tüm çivi ve zımba çeşitlerine blogumdan ulaşabilirsiniz.
    www.pelinizi.blogspot.com

    YanıtlaSil