30 Eylül 2012 Pazar

Black, Stud and Crystal

Yazdan kalma sıcaklar yaşadığımız şu günlerde, tamda sonbahar moduna giren ben, dışarı çıkarken ne giyeceğimi bilemez haldeyim. İcimden sonbaharlık ince kazaklar, ceketler giymek geliyorken yakıcı güneş buna izin vermiyor. Ama yaz modundan koptuğum içinde, yazlık tshirtler etekleri giymek hiç çekici gelmiyor. Hal böyle olunca, dün yaptığımız Galata, Beyoğlu turu için hazırlanırken, bu ruh halinin dışa yansıması olarak siyahlar içinde buldum kendimi. İstiklal Caddesi'nin her köşesinde ayrı bir ilgi çekici aktivite olduğundan Galata'ya inmemiz epey vakit aldi. Gittiğimizde güneş çoktan çekilmiş, dar sokaklar kararmaya başlamıştı ve tabi ki siyahlar içinde olmamdan dolayı fotoğraflarda kötü oldu. Fakat önceki postlarda anlattiğım DIY çantamı ve yapmış olduğum deri bilekliği ilk defa kullandığımdan bu fotoğrafları çöpe gönderemedim :)

5 yorum:

  1. Baştan ayağa siyah giymek iyidir bence, özellikle yazdan sonra ben hep siyah giymek isterim :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. sacların loaferların hepsıne bıttım olsun yaz gunu ıyıdır sıyah ben severım :)

    YanıtlaSil
  3. bende sonbaharda böyle baştan ayağa siyahlara bürünmeyi seviyorum çok hoş görünüyorsun :))

    YanıtlaSil
  4. Ben en çok gün batarken şehrin ışıkları yeni yeni parlamaya başlar ya, o fonu severim fotoğraflarda. Evet ışık ölgün olduğu için zor olur çekmek ama böyle samimi, sıcak kareler çıkar ortaya :) siyahlar içinde asil ve zarif bir güzelliğin ışıltılarını saçıyorsun. Siyahı da en güzel studded diy çantan ve göz alıcı bilekliğinle canlandırmışsın tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. komibn cok hos , içinde bulundugun sok da oyle:)

    YanıtlaSil