27 Kasım 2012 Salı

Geçen Haftadan Geriye Kalanlar... (1)

Ben bu aralar hiç bir şeye yetemiyor, planladıklarımı yapmakta zorlanıyor ve de çok yorgun hissediyorum kendimi. Bu yorgunlukta geçtiğimiz bütün bir haftayı hasta geçirmemin de etkisi var mutlaka.

Geçen haftadan geriye kalanlar ise aşağıdaki gibi...

Grip sebebiyle işe gitmediğim gün ciddi bir enerji kaynağına ihtiyacım vardı :)


O demliğin içinde her hastalık döneminde başka bir tarif uydurarak yaptığım iksir çayım var :p Bir şekilde kendimi iyi hissetmemi sağlıyor


Ürünlerimin Gimora.com 'da yayınlanması bir miktar moral oldu bana.


Haftasonu, önceden verilmiş sözlerin tutulması gerekti ve tam iyileşemesemde düştüm yollara. Kısa süreliğine The House Otel'de Buse's Pop Art Store'a katılma imkanı buldum.



Birbirinden pek farklı içecek tercihlerinin ortak noktaları keyifli bir sohbete eşlik etmeleriydi.


Starbucks'ın yılbaşı konseptine özel tadı Toffee Nut Latte, öğlen alınmış olan Buse çikolataları eşliğinde içildi.


Kışın benim için en büyük keyfi olan kestane kebapın açılışı yapıldı. Kızarırken ki kokusuna ayrı, tadına ayrı bayılıyorum.


Geçen kış olduğu gibi bu kışta mat oje favorilerim arasında. Özellikle bu mürdüm rengini çok sevdim.


3 yorum:

  1. oje ne kadar güzelmiş. markasını çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. missipisi; Golden Rose Matte serisi numarası 07 canım :)

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda o yorgunluk ve yapılacak şeylerin altında kalma hissi bende de var sanırım mevsim geçişi yorgunluğu tatlım :( kestane, mor oje ve toffe nut latte ne kadar güzel detaylar, en güzelini atlamak olmaz tabi ki gimora.com'da birbirinden güzel tasarımlarının yer alması! Tebrikler canım benim Luz de la Luna ayışığında parlıyor! :))

    YanıtlaSil