4 Temmuz 2011 Pazartesi

Alaçatı postu-1

Gittim, gezdim,gördüm,dinlendim,geldim. Geçtiğimiz iki yazdır gitmek istediğim Alaçatı'ya bu sene gitmek kısmet oldu çok şükür. Bir önceki hafta yaşadığımız üzücü olaydan dolayı ne istediğim gibi hazırlanabildim ne de orada düşündüğümüz kadar keyifli vakit geçirebildik ama yine de güzel bir tatil oldu. Son gün bir kaç saat içinde kafam çok dağınık olarak valiz hazırlamak durumunda kaldığımdan bir sürü bir sürü şeyi unutmuşum tabii. Mesela tek bir çanta atmışım bavula, hiç kemer almamışım. Ayakkabıyıda taşıması zor olduğundan 3 sandalet almıştım yanıma. Neyseeee, yani sonuç olarak bu şekilde az malzeme ile kombin yapmaya çalıştım. Artık ne kadar başarılı oldum bilemiyorum :)

Serin bir Çeşme akşamından... İki akşam ciddi soğuktu. Birinde hırka ile idare edebildim ama diğerinde hırka bile yetmedi yani o derece.

Hırka: Mango
Pantolon: LCW
(aynı pantolon bir çok kişinin üstünde var bu bir dezavantaj :( ama çok rahat bir pantolon kesinlikle)
Atlet: Koton
Ayakkabı: H&M
Şapka: Zara
Çanta: LCW

Çeşme'de Kale'nin karşısındaki meşhur dondurmacıda meşhur damla sakızlı dondurma yerken

Yüzük&Kolye: Accessorize
Sedef bileklik: birçok yerde aynısı var ama benimki Saklı Vadi turundandı.
Bilezikler: H&M

Bu resimde şirin otelimizin şirin bahçesinde bir resim. Bu elbisemi H&M'in Torium açılışından çok beğenerek almıştım. İlk defa bu tatilde giymek kısmet oldu.


Resimlerdeki pozlarım biraz tuhaf olabilir çünkü sevgili kocim genelde bende poz vermeyi bıraktığım anda deklanşöre basıyor ve ortaya tuhaf pozlar çıkabiliyor :) Bu resimdeki kelebekli yüzüğümü'de çok seviyorum. Bakırköy'de ki sokak satıcılarından almıştım. Bileklikler H&M ve YKM'den (markayı hatırlamıyorum) karışık.

Ilıca'dan ileride Şifne köyünde balık yemeğe gittik ve oranın sakinliği kendimi inanılmaz huzurlu hissettirdi.

Bluz: Stradivarius
Şort: Mango
Sandalet: Grendha


Balıklı bilekliğimi çok sevdim. Hepsi yine Bakırköy'de ki sokak satıcılarından :)

Kalamar tavanın sunumunu çok beğendim.

Şifne'de zaman sanki durmuş gibiydi.


Bu fotodaki atletin sırtındaki kelebek motifini çok beğendiğim için almıştım.
Atlet: Koton
Şapka: Polo Garage
Etek:?

Efes antik kentinden...


Şirin mi şirin köy Şirince'de bir sürü tezgahlar var. Özellikle şile bezinden ve örme patik çorap satan teyzelerin tezgahları varki hem ürünler hem de teyzeler çok şirin.

Meryem Ana Evi'nde içeride fotoğraf çekmek yasak olduğundan dışarıdan bu kadar çekebildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder