24 Haziran 2011 Cuma

tatil

Evet tatile gidiyorum. Buruk bir tatil olacak benim için aslında. Çünkü birkaç gün  önce çok çok sevdiğim, hiç aklıma gelmeyecek bir yakınımızı hiç aklıma gelemeyecek bir şekilde kaybettik ve uğurladık maalesef. Hayat böyle bişey işte. İznimin ilk bir haftası içinde ne planlarım vardı ama plan yapmanın bazen ne kadar boş olduğunu anladım geçtiğimiz hafta. Blogum içinde neler postlamayı düşünmüştüm ama herşey kısmet... Şimdi bizde kısmetse kocimle aylar öncesinden planını yaptığımız tatile çıkıyoruz. Bugün sadece birkaç saat içinde önce enerjimi sonra ikimizinde eşyalarını toparlayarak bir bavul yapmaya çalıştım. 

Bu postu niye yapıyorum? Çünkü bu postu yapmayıda önceden planlamıştım. Eğlenceli resimler çekerek keyifli bir tatil hazırlığı postu yapacaktım ama bu ruh haliyle bu kadar çıktı maalesef. Az kıyafet, karar veremediğim için çok aksesuar ve kendimi eğlendirmek için bolca oje... 

Umarım tatil dönüşü görüşürüz.

Hayatınızın sadece güzel sürprizlerle dolu olması dileğiyle...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder