8 Haziran 2011 Çarşamba

kendi ayakkabını kendin tasarla toppuk.com

Yeni bir site keşfettim. Bilemiyorum belki yeni belki de ben geç kaldım. http://www.toppuk.com/ Bir " kendi ayakkabını kendin tasarla" sitesi. incetopuk.com'u duymuştum daha önce hatta girip bir kaç ayakkabı tasarlamıştım. Gayet keyifliydi gerçekten. Ama bu siteyi yeni buldum ve burda sanki daha çok detay var gibi geldi bana. Yani ayakkabınıza birkaç farklıo detay ekleyebiliyorsunuz. Tasarlayalım görelim değil mi canım. Ayakkabıların gücü adına !!

                                       İşte benim tasarladığım birkaç model...
        




                        

2 yorum:

  1. Müthiş keyifli bir site valla, hem yaratırken eğleniyorsun hem de istediğim modele sahip oluyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle, bu sitede ayakkabı tasarlamak çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil