13 Haziran 2011 Pazartesi

tulum modası devam ediyor!!!

Hepimiz biliyoruz, görüyoruz ya da giyiyoruz bu tulumları değil mi? Açıkcası ben biraz kendime uzak buluyordum tulum giymeyi. Fakat birkaç hafta sonra çıkacağım tatil için ne giysem? planları yaparken bir tulum alma fikri doğdu ve araştırmaya girdim. Araştırmalarımın sonucunu da bir post haline getirmeyi de bir borç bildim :)





Bu üstteki tulumlar Zara ve Mango'dan idi.







Üstteki tulumlar Batik'ten. Batik sanırım benim geç keşfettiğim bir marka oldu. Çünkü bu tulum arayışı içinde en çeşitli modelleri Batik'te buldum. Hatta bir tane de aldım. Belki bir postta da onu yayınlarım :) Eğer sizde tulum alacaksanız muutlakaa uğrayın derim.

Birazda ünlüler tulumları davetlerde ve günlük hayatlarında nasıl kullanmışlar ona bakalım.



Alessandro Ambrossio vücuduna sahip olunca tulumda böyle mükemmel durur tabi. Rengide çok güzel. Hemde iki parça görüntüsü veriyor.


oldukça parıltılı...

Heidi Klum da bu tulumla hem sade hem de iddialı bir görünmüş. İkisi bir arada :) ama gayet şık.

Tulum giyerken Leighton Meester kadar cesur olabilir misiniz? Ben beğenmedim o ayrı.

Bir tane de bizden bir ünlü olsun dedim. İşte bu tatilde gayet rahat giyilebilecek bir tulum modeli.

Penelope Cruz'un Karayip Korsanları filminin galasında giydiği bu tulum ise Türk Modacımız Hakan Yıldırım'dan. Tulum kesinlikle çok güzel ama Penelope Cruz'un üstünde kendini bulmuş resmen.




Blake Lively tercihini kısa tuluımlardan yana kullanmış.


Victoria Beckham - siyah asaleti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder