24 Ağustos 2011 Çarşamba

Bu aralar blog lookbook rehberine döndü biliyorum ama dönemsel. Malum yeni sezon ürünleri yavaş yavaş görücüye çıkıyor. Bende zaten kendim için takip yaparken sizlerle de paylaşmadan edemiyorum. Ne demiştim İpekyol postunda? Sırada Twist var. Twist'in bu sezonunda yine çok özgün ürünler var. Evet, Twist deyince aklıma kendine has, farklı, özgün  kelimeleri geliyor. Benim için markayı en iyi tanımlayan sözcükler. Lookbookta en çok dikkatimi çeken şey ise çizme, bot ve boottielerin içine giyilen diz üstü uzun çoraplar oldu. Mini şortlar ve eteklerle çok şık duruyor gerçekten. Birde ürünlerin tek tek görselleri var ki aslına onları incelemek gerekir ama onlarıda eklersem resimler sıra sıra dizilir. Neyse belki başka bir postta...



















Bu elbiseyi belki benim önceki postlarımdan birinden hatırlıyorsunuzdur.








Yeni sezonda %15 indirim Twist'te de geçerli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder