24 Ağustos 2011 Çarşamba

Machka 2011/2012 Sonbahar Kış Koleksiyonu


Bugün İpekyol Grup'a çalıştım gibi oldu ama İpekyol koleksiyonunu görür görmez Machka ne zaman yayınlanır acaba diye düşünmüştüm kiii onuda buldum. Çalıştım derken İpekyol'un bundan haberi yok o ayrı :) Neyse gelelim Machka'ya. Machka bana hep çalışan kadının markası gibi gelir. Ya da ben mağazaya her gittiğimde o ince detaylarla, kumaş oyunları ve katlarla bezenmiş, dokunma isteği uyandıran kumaşların kullanıldığı kabarık etekli elbiseleri ve etekleri gördüğümde kendimi onlarla işyerinde hayal ettiğimden böyle düşünüyorum. Machka'nın elbise ve etekleri bende gerçekten hayranlık uyandırıyor, ne diyebilirim ki? Bu koleksiyonda da yine kabarık, balon ve yüksek belli etekler ve elbiseler var. Mutlaka günlük kullanılacak parçalarda vardır Machka'da ama kurumsal şirketlerde Machka elbiselerinizle herkesin gözünün üstünüzde olacağından emin olun..




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder