4 Eylül 2011 Pazar

Kestim, Biçtim, Diktim! Ne mi? Maksi Etek!!

Bu yaz maksi etekler ikinci baharını yaşadı sanki. Uzun etek sevmeyenlerimiz bile en azından bir kere denedi sanırım. Bense oldukça severek giydim bu yaz maksi etekleri. Son bir-iki haftadır kendime saks mavisi bir etek baktım fakat istediğim tarzda bir kumaştan dikilmiş olanını bulamayınca soluğu anneciğimin, özellikle ben küçükken sık sık gittiğimiz, kumaşcılarında aldım. Model kafamda olduğu için genellikle tamirat işlerimi yaptırdığım terziye götürdüm fakat aksi terzi daha "kumaş getirdim ama..." diye başlayan cümlemi tamamlamama izin vermeden "hiç uğraşamam şimdi" diye başlayan bir cümle kurunca bende kendisi ile daha fazla muhatap olmadan "uğraşamazsanız siz bilirsiniz" diyerek çıktım. Ama çokta sinirlendim. Aklınca bayram öncesi olduğu için yoğun olduğunu söyleyecekti ama bence bunu kibar bir şekilde dile getirebilmeli en azından benim ne istediğimi dinlemeliydi. Neyse o terzinin artık tamirat geleceğimde bir yeri yok! Sonuç; kumaşı aldım eve geldim. Ben kumaşa kumaş bana baktı ... ve kendim dikmeye karar verdim. Ama tabi benim dikiş makinam yok :o Amaan dedim dikemezsem olan bir kumaşa ve vaktime olur çok çok dedim ve başladım kesip biçmeye.
                                         
Not: resimleri eklemekle ilgili sorun yaşadım. bilgisayardımda boydan görünen fotolar ekleyince yan duruyorlar.anlamadım ve pes ettim artık. kusura bakmayın

                                                   






                  

Ortaya böyle bişi çıktı. Ben çok beğendim ama...



3 yorum:

  1. dikiş makinesiz bile güzel olmuş bence, rengi yeter hem. Güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  2. :) çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. bence gayet güzel de olmuş: )

    YanıtlaSil