6 Mart 2012 Salı

Paris Fashion Week'ten sokak modası kareleri


Moda haftalarında defilelerin yanı sıra sokak modasıda çok takip ediliyor değil mi? Şahsen benim çok hoşuma gidiyor sokak modası görüntülerini incelemek.Paris Moda Haftası'nda da sokak modası fotolarını inceledim ve fotoları çeşitli kategorilere ayırdım.

Öncelikle kendini hiç bir kategoriye koyamadığım Olivia Palermo. Giydikleri ile herzaman zarif görünmeyi başarıyor bu hatun.

Anna Del Russo gayet enteresan kıyafetlerle boy göstermiş moda haftasında.


Moda haftasına ait beni en eğlendiren street style fotoları aşağıdakiler oldu. İlk resimdeki korsemsi şey, ikincideki şapka, üçüncü resimdeki saç, dördüncü ve son resimdeki baştan aşağıya kombinin kendi, beşinci resimdeki ayakkabılar... ı-ıh beğenmedim.

Vee işte coolum ben diye bağıranlar. Bunlardan bize ilham olsun mu? Olsun bence.


En güzel arka fona sahip foto ise işte burda :) Katy Perry'nin elbise ve treçkotunun rengini, uyumunu çok beğendim. Ama saçlarının bu renge uyumlu olması gerekmiyordu tabi. 

3 yorum:

  1. bende sokak modasını incelemeye bayılırım :)) güzel kategorize etmişsin :) Olivia Palermo yu kesinlikle tek geçiyorum :)) zerafetten ölecek :)))

    Bıraktığın güzel yorum için çok teşekkürler ayrıca :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ama çok küçükler, hiçbir şey göremiyorum kiii :))

    bu arada süper bir çekilişim var tatlım, beklerim ;)

    http://www.bonbondiyorki.com/2012/03/hediyetak-organizatoru.html

    YanıtlaSil
  3. aa niye öyle olmuş, üzerine tıklayınca büyüyor olması gerekiyor. uzun olmasın diye öyle olsun istedim.

    YanıtlaSil