10 Haziran 2012 Pazar

Bebek Şenliği 2012!!

Bütün planımı cumartesi günü Bebek Şenliği'nde olmak üzere yapmışken, cumartesi sabahı erkenden bunun heyecanı ile kalkmışken, kendimi rahatsız hissederek güne başladığım ve ilerleyen saatlerde bir türlü iyi hissedemediğim için gitme planını iptal ettim. Dün gidip, dün bu postu yapabilseydim daha faydalı olurdu belki, gitmek isteyenlere fikir verirdi. Şenliğin bugün son günü çünkü. Ama yine de ben neler gördüm paylaşacağım tabii :))

Bebek Parkı'na girdiğimde karşıma çıkan ve dikkatimi çeken ilk stand Ahu Atasel'in #lovewithoutacause koleksiyonunun standı oldu. Pek cici bileklikler yapmış. Ben gittiğimde standda olmadığı için tanışma fırsatımız olmadı.



Cama ateş ile şekil verip üfleyerek sizin için güzellikler yaratan bu standda mevlana figürleri ve bildiğimiz standart şişelere verilen farklı formlar çok güzeldi. Böyle bir tezgah Ortaköy'de de var bildiğim kadarıyla.



Müze Shop'un ipek keten kumaşlardan yelek/şalları ve iğne oyalarından yaptığı aksesuarlar etnik havaları ile çok ilgimi çekti.



İsmini almayı unuttuğum bu standda ki cam aksesuarlar şeker gibi çok güzel.


Altta ki fotodakiler ise gördüğüm en şirin bahçe ve balkon süsleri. Şu alttaki kediciklerden biri benim oldu :)


Evihan'ın cam aksesuarları...


Dergilerden ve gazete sayfalarından harikalar yaratanlar var böyle :)


Renkli gördüğüm bütün standlar beni kendine çekti tabiiii.




Sevgili Did by Did ve Zeto'nun standında bu çok eğlenceli çantalarda gözüm kalmadı değil.


Mybestfriends'in ürünlerini ilk defa yakından görme fırsatı buldum ama ben gittiğimde biraz fazlaca kalabalıktı, tanışma fırsatı bulamadım bu yüzden. Siyah beyaz çizgili bir etekte ise acayip aklım kaldı.



Miray Gürsoy standında ki bu takılar çok renkli ve eğlenceli. Ben özellikle kadın figürlü broşlara bayıldım.



Ve Bebek Şenliği'nde keşfettiğim bir marka Two Dream Makers ve Blogger Styleistico. Aşağıdaki fuşya elbiseyi çok beğendim ben. Kendilerine başarılar diliyorum.




Bebek Şenliği gezim Nazra'nın güzel bileklikleri ile sonlandı. Kuru kafa figürünü sevmememe rağmen bu bileklikler pek bir hoşuma gitti.


2 yorum:

  1. Ben o kadar geç gittim ve o kadar kalabalıktı ki Ahu'nun standını bulamadım :( ilk karelerdeki standları hiç göremedim zaten ama her şeye rağmen çok keyifli bir şenklikti seneye kesinlikle çok daha uzun kalacağım ve erken gideceğim :)

    YanıtlaSil
  2. gercekten cok guzel seyler vardı bende bayıldım bakmaya doyamadım ama sıcaklık benı oldurdu pes ettım

    YanıtlaSil