4 Şubat 2013 Pazartesi

Maxi Skirt


Haftasonu tatiline Cuma gününden başlamış olmanın da etkisiyle, Cumartesi günü bende Pazar etkisi yaratmış ve bu sebeple de fazlasıyla rahat ve salaş hatta pekte tarzım olmayan bir outfit ile kendimi dışarıya atmış olabilirim. Maksi etek, salaş bir şal ve bere, bugüne kadar hiç bir araya getirmediğim bir üçlü oldu ama kendimi bu kıyafetin içinde gayet rahat hissetiğimi söyleyebilirim.

Maksi eteğimi, istediğim renkte hazırını bulamayınca, gidip kumaş almış, terzi istediğim vakitte dikemeyeceğini söyleyince de, kalıpsız birşekilde, bir gece uğraşarak elimde diktiğimi şu postta anlatmıştım. O hevesle birkaç defa giymiştim ama uzun zamandır giymediğimi hatırlayınca, verdiğim emeği hatırlayarak, kış mevsiminde maksi eteği pek tercih etmesemde, giymek istedim.





















Etek; kendim diktim
Ceket; Zara TRF
Kemer, Bot, Kazak; Stradivarius
Şal; Örme el yapımı
Çanta; Zara
Bere; ??
Bracelet Nili Silver

9 yorum:

  1. birazcık fazla tatlısın sen ya :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederimmm ama sen mi ben mi diye sormak isterim ;))

    YanıtlaSil
  3. :) bu sezonun en guzel seylerinden biri maxi olmali.. bence cok tatli olmus.. son karedeki minik kemer detayi da sende ;)

    YanıtlaSil
  4. ne guzel elinden boyle guzel seyler cikiyor :) bence sana cokta yakismis iyi yapmissin giymekle cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerim bos durmayi pek sevmiyor, her zaman ugrasacak birseyler buluyorum iste ;) tesekkur ederim ki

      Sil
  5. Etek ve deri ceketli bir kombin tabii ki güzeldir:) Bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  6. maxi eteklere, kazaklara, gömleklere ben de bayılıyorum.. çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar beceriklisin, hem de kalipsiz dikmissin : ) Ben bu rengi cok severim, ama uzun eteklerle aram yok, uzun elbiseleri arada yazin tiril tiril seviyorum : ) Ben deri ceket ve sal dokunusunu cok begendim esas : )

    YanıtlaSil