1 Ekim 2013 Salı

Welcome October...




Koca Eylül ayını post yapmadan geçtim, çok ayıp ettim değil mi? Ama Eylül ayı nasıl geçti ben hiç anlamadım açıkçası. Ağustos’tan Ekim’e direk geçiş yaptım gibi hissediyorum, sonbahar benim için yeni başladı. Eylül  her ne kadar sonbahar ayı olsada, yazdan sonbahara geçiş ayı gibidir. İşte bu dönem benim hayatım içinde tam bir geçiş ayı gibi oldu bu sene. İş ve özel hayatımdaki gelişmeler dışında pek birşeye konsantre olamadım açıkcası.  Ama blogtan uzak kalmanın verdiği iç huzursuzluğu o kadar rahatsız etmeye başladı ki beni, Ekim’in bu ilk günü ile aranıza tekrar hoşgelmeye :p karar verdim J

Ekim güzel bir ay olacağa benziyor. Bir defa koskoca bir hafta bayram tatili var. Her ne kadar bu tatil sebebiyle, öncesinde yoğun bir tempo bekliyor olsa da beni, bir haftalık tatilin bütün sıkıntı ve yorgunluğu alıp götüreceğine inanıyorum. Arkasından Cumhuriyet Bayramı, üstelik doğum günü bonusu ile beraber J

Güzel bir Ekim ayı hepimizin olsun diyor, şimdilik köşeme çekiliyorum.






2 yorum:

  1. Sonbahar da sevilesi bir mevsim.. Bu sabah gune oyle mutlu basladim ki ! sonrasi bunaltti beni ama.. gunes goresim var.. ne kadar alismisiz meger.. Ekim en sevdigim aylardandir lakin asik oldugum ay kendisi.. 15. yili kutlayacagimiz bu ay araya denk dusen ne fis tatil sayesinde daha da anlamli olacak.. Sen de geri donus yaptin.. Boyle uzun aralar vermeyelim biz degerli bloglarimiza.. operim canim benim..

    YanıtlaSil
  2. aynen ben de anlamadm eylül ayının nasıl geçtiğini ama bu gelen kışı hiç anlamadım! buarada kolyen çok güzel çok beğendim.
    ben de beklerim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil