11 Kasım 2015 Çarşamba

Dönüş !!!

Herkese merhaba,

Bunca zaman sonra bu bloğu okuyan birileri olur mu bilmiyorum ama ben yeni bir başlangıç yapmak için buradayım.
Diğer stil ve moda bloglarının yanında lafı bile olmaz belki ama bloğuma verdiğim birkaç yıllık emeğin boşa gitmesini istemedim. Doğumdan sonraki süreçte hayatımın biraz daha rutine oturduğunu düşünürsek artık blog yazmamak için bir bahanem de kalmadı aslında. Ömrüm olurda yaşlandığım günleri görebilirsem, geriye dönüp bu bloğu okumak, bu günlere dönmeme, geçmişi daha keyifli hatırlamama, yaşlandığımda hala hayalini kurduğum şeyleri gerçekleştirememişsem en azından hayalimle aramda bir bağ olan bu bloğu yazmış olmaktan dolayı kendime bir miktar daha az kızmama ve belki de “ne kadarda yaşlandık be” diye hayıflanmama sebep olacak, bilmiyorum. Yıllardır tutmak isteyipte bir türlü tutmayı beceremediğim günlük yerine geçer belkide bu blog. Bilmiyorum ne kadar devam edebileceğim ama yazmak ve paylaşmak istiyorum bu aralar. Instagram paylaşımından daha fazlasını yapmak istiyorum yani. O yüzden tekrar buradayım, umarım sık sık stil postlarıyla ama zaman zaman araya tarif, hayata dair paylaşımlar, öfke ya da mutluluk patlamalarına ait yazılar, hatta hayatımın merkeziyle, oğlum Mir Efe’m ile ilgili paylaşımlarımda olabilir. Hazır bir bloğum varken bu gibi paylaşımlar için başka bir blog açmak istemiyorum. Bununda hitap edeceği bir kitle vardır değil mi :) Blog konularının keskin çizgilerle birbirinden ayrılması gerektiğini düşünmüyorum çünkü. Samimi bulan herkesle burada buluşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder