12 Kasım 2015 Perşembe

Sonbahar renkleri





Ve geçen aydan en sevdiğim fotoğraflar ile ilk postumda gelsin. Aslında önümüzdeki bir kaç postun fotoğraflarını instagram da yayınladım bile. 




Bu harika sonbahar çekimine konu olan mekan Saklıköy Country Club. Aslında eskiden bu şekilde anılıyormuş. Şu an çalıştığım yerin eğitim merkezi ama ne mutluki haftasonlarıda yemek, kafa dinlemek ve şehirden kaçmak için değerlendirebiliyoruz. Arkadaşlarla bir kahvaltı buluşmasında, sevgili Saadet beni kırmayarak bu çekimi gerçekleştirdi. Tabi ki kahvaltıya böyle gitmedim sadece fotoğraf için giyindim. 





Ne giyindiğime gelirsek, üzerimdeki yıllar yıllaar öncesine ait şifon bir tunik aslında. Zamanında bej bir pantolon ile kombinlemiştim ki bu zaman 10 yıldan daha eski bir zamana denk geliyor ve sadece bir defa giymiştim. Bu sonbahar bu tunik ile bir çekim yapmak istiyordum çünkü hem renklerini, hem de modelini, önündeki çapraz bağlarını çok seviyorum. O sabah evden çıkmadan önce içine giymek için nude bir astar elbise tarçın rengi botları alıp attım çantaya. Olur mu olmaz mı orada giyince görecektim bende ki, giyince çok sevdim ve sanırım ortam ile de çok uyum sağladı.









Tunik/elbise: yıllar önc yerel bir butikten alındı
Botlar: Stradivarius





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder