20 Şubat 2012 Pazartesi

2012 İlkbahar sezonundan seçmeler...

Son bir hafta benim için tatsız sürprizlerle dolu geçti malesef. Değil post girmek, blogları bile takip edemediğimi söyleyebilirim. Son bir iki gündür kendimi toparlamaya çalışıyorum. Bunun bir parçası olarakta bir ön-alışveriş turu yaptım :) Maksat hem biraz keyiflenmek, hemde yeni sezonun ilk örneklerine göz atmaktı. Kesinlikle işe yaradığını söyleyebilirim çünkü yeni sezon cıvıl cıvıl, renkler harikaydı. Birkaç fotoğraf da çektim. Hem daha sonra alınabilecekler listesine kendime not olarak, hem de sizlerle beğenilerimi paylaşabilmek adına.

Genel olarak gözüme çarpanlar şöyle; bu sezon çizgilliler, puantiye; kalp desenleri yine moda. Kırmızı, lacivert ve beyazın bir arada kullanıldığı marine temalı ürünler çok fazla. Ayrıca mercan, mint yeşili tonlarınıda çok göreceğiz.
Markalar içinde aklımın en çok kaldığı Koton oldu. Mağazaları yeni sezonda kesinlikle uğranılması ve talan edilmesi gerekenler arasında. Şimdiden kendime birkaç elbise beğendim bile. O kadar çok şey beğendim ki çok fazla oldu diyerek resimleri elemek zorunda kaldım. En çok beğendiğim alttaki kırmızı, lacivert elbise. Sırtındaki minik pencere olayı ise bu elbiseyi alma isteğimi katlıyor.



Bu şifon bluzleri geçen sezondan beri çok seviyorum. Koton'da bu konuda oldukça başarılı. Puantiye ve fiyonk ise ekstra çekici kılıyor.



Birde bu alttaki bootieleri çok beğendim. Yeni sezon değiller sanırım ama ilk defa gördüm Koton'da.


Mango'nun yeni sezonu genel olarak beklentimin altında ama beğendiğim bir kaç parça buldum. Alttaki clutclar renkleri sebebiyle beğenimi kazandı.


Çizgili babetler yazı hatırlattı.


Trikolar kalp deseni ile kalbimi çaldı.


Yağmurlu havalarda kendimi bu trençkotla hayal ettim. 


Şalvar tipli pantolonu ise deseni tarzım olmamasına rağmen beğendim.


Pull&Bear'da ki yüzük özellikle parmağın orta kısmında çok hoş durdu.


Bu eski tarz cüzdanları hatırlatan minik çanta ise hem rengi, hem üstündeki fiyonku ile çok şirin.


H&M'de ki kuş desenli eteğin şifon kumaştan elbisesi ve bluzuda var ve kesinlikle çok güzel.



Geçtiğimiz sezon başlayan önü kısa arkası uzun etek modasını bu sezonda Zara'da görüyoruz. Pilili olması ve sezonun en trendy renklerinden mint yeşili tonunda olmasıyla kesinlikle alınası... Üstte nasıl durur merak ediyorum ama.


Ve Stradivarius'da bu çiçek desenli pantolonu,


cüzdanları,


ve hem rengi hem de modeliyle tam yazlık bu çantayı çok beğendim.



1 yorum:

  1. Koton'un şifon gömleklerini ben de çok beğeniyorum, puantiyeli olan da kurdelalı olan da pek güzelmiş canım ilk fırsatta ben de yeni sezonda trend turuna çıkacağım :)

    YanıtlaSil