21 Şubat 2012 Salı

London Fashion Week'te Celebrity stili

Londra Fashion Week'e katılan ünlülerin neler giydiğine göz atalım mı?
Elizabeth Olsen solda beyaz ipekli bluzu ve siyah pantolonu ile oldukça sade bir görünümde. Sağda ise Mulberry zigzaglı elbisesi ile daha şık.


Olivia Palermo stil sahibi ve tarzı takip edilen biri. Londra Fashion Week'te de tarzını konuşturmuş bence. Topshop çiçek desenli pantolonlu kombini ve sağdaki vizon tonlardaki deri pantolonu çok beğendim. Her iki pantolonun altına aynı leopar desenli ayakkabıyı giyecek kadarda cesur demek ki.


Rosie Huntington kadife pantolonu ve örgü ceketi ile tamda soğuk kış gününe uygun bir kombin oluşturmuş. O yüz nasıl bir yüz öyle, bebek gibi!


Kate Bosworth, Burberry defilesinde, Burberry'de de sıkça kullanılan baykuşlu kazağı ile.


Yine bir kadife pantolon ama bu sefer kadifeye en çok yakışan renk bordo ile Alexa Chung.


Anja Rubik'in elbisesinin yaka detayını beğendim. Zaten elbisede de başka hareket yok değil mi?


Anna Del Russo gösterişli bir deri elbise ile. Gösterişli olduğu kesin ama beğenip beğenmediğime karar veremedim.


Ve Victoria Beckham. Kıyafet sade... Ama ben bu kadının bakışlarını sevmiyorum yahu.

1 yorum:

  1. Olivia Palermo açık ara favorim Rosie Huntington da oldukça zarif ve hoş görünüyor canım ;)

    YanıtlaSil