5 Şubat 2012 Pazar

Haftasonundan kareler...

Buzz gibi ve karlı bir haftanın ardından haftasonu, bizi, parıldayan güneşiyle, sımsıcak karşıladı. Geçen hafta benim için ve mutlaka bir çok çalışan için tam bir eziyetti. Kar görüntüsünün güzelliğiyle büyüledi ama ulaşımda yaşattığı sıkıntılar yüzünden resmen bezdirdi. Bir akşam eve tam dört buçuk saatte geldim ve resmen dondum. Tabi böyle bir haftanın ardından güneş açınca, cumartesi bizde kendimizi dışarı attık.

Vee kendimizi bol kalorili güzel tatlılarla ödüllendirdik :) Tabii ki yanında filtre kahve ile. Eşim Özsüt pastalarının müdavimi olduğundan beni yine Özsüt'e sürükledi. Bu aralar evde cheesecake yapmayı planladığımdan birde Özsüt'ün cheesecakeni denemek istedim ama sanırım Newyork usulü cheesecakeler bana ağır geliyor. Bitiremeden yarısı kaldı ama ilk geldiğinde çok iştah açıcı görünüyordu :)



Güneşi görmeme rağmen üşümekten okadar korkmuşum ki ben yine gayet korunaklı giyinmişim. Açıkcası o gün gezerken (Bakırköy-Taksim-Nişantaşı) üstümdekilerden epey bir bunaldım,bunaldım,bunaldım...
Bu tüylü yeleği çok beğenerek almama rağmen giymek için epey beklettim Aynı şekilde yılan derisi baskılı çantayıda. Benim için iddialı olan iki parçayı aynı gün kullanmaya karar verince geri kalan herşeyin siyah olması gerekiyordu :)

Fotolar yine evden çkmadan. Çünkü ben anladım ki, dışarıda, kalabalığın içinde tek başıma fotoğraf çektirirken oldukça rahatsız oluyorum. Bir nevi fobi gibi bişey oldu :(






Bershka pantolon ve çanta, Koton Yelek ve aksesuarlar, Mango Kazak; Bambi ayakkabı

1 yorum:

  1. yummy yummy:) çok lezzetli görünüyor:) sende çok şıksın:)

    YanıtlaSil