12 Nisan 2012 Perşembe

Olmaz Olmaz Demeyin! Pijamada Trend Olurmuş!

Moda bu, ne zaman karşımıza neyin trend olarak çıkacağı belli olmuyor. Ortaokul dönemlerimde, bakkala ekmek almaya giderken, değil pijama eşofman ile bile kimse beni dışarı çıkaramazdı. Eşofmanın gezmeye giderken dahi giyildiği zamanlar benim o dönemlerimden sonra başlamıştır yani. Ben illa ki kotumu giyer öyle çıkardım bakkala. Şimdi bakıyorumda; pijamada trend olmuş, birçok dünya markası koleksiyonunda yer vermiş, e ünlülerde öncü olmuş giymiş tabi. Ama ben beğenemedim, olmamış yani. Kıyafette rahatlık önemliysede bu kadar değil yani. Özellikle baştan aşağıya tek desen olanlar tam bir facia gibi geliyor bana. Pantolonu desenli, üstü tek renk olanlar biraz daha katlanılabilir ama yine de sokakta görürsem gözlerimin bundan pek memnun olmayacağını düşünüyorum.














E madem pijama trendi var, Shangay'lı kadınlar gibi giyinip sokakta bu görüntülerin oluşmasına kimse engel olamaz, değil mi? :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder