17 Nisan 2012 Salı

Pliselendim !!

Pliseyi, en son ekoseli eteklerimle kullanmıştım küçücükken. Pek çoğumuz giymişizdir herhalde. O zamanlarda pek bir severdim ekoseli, pileli etek giymeyi. Şimdi yıllar yıllar sonra da, bu sefer şifon, uçuşan kumaşlarla pliseyi bir arada görmekten çok mutluyum ben :) Bu ikiliye birde pastel renk katıldımı, şık görünmenin "üçü biraradası" oluyor. Pratik çözüm :)

 


İşte bende bu beğenimin önüne geçemedim, bu yaz için şimdiden üç parça pliseli edindim bile :)

Bir elbise, biri asimetrik olmak üzere iki etek.
Genelde kombin fotosu çekmeye fırsat bulamıyorum maalesef. E bu güzellikleri de çok sevdim. Paylaşmadan duramadım :)






2 yorum:

  1. etekler harika. guzel gunler de giy. benim de en sevdigim etek modellerinden kendisi.

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil