11 Mayıs 2012 Cuma

Tırnak Modası; Lucite Lace

Eskiden çok eskiden, hatun kişi cesursa kırmızı renk oje sürermiş tırnaklarına. Onu da günlük, rutin hayatında süren kaç kişi vardı bilmem. Aman çok dikkat çekmesin diyenlerse, sedefli uçuk pembe, sedefli beyaz. Ekle bunlara birkaç kırmızı tonu, birkaç açık, belli belirsiz renk. İşte bir elin parmaklarını geçmeyen renk seçeneği... Sonra hayatımıza french manikür, şarap rengi ve bordo ojeler girdi, daha sonra renkler, sonra renklerin çeşitli tonları, simliler, boyutlular, çatlayanlar, mıknatıslılar, neonlar, renk değiştirenler, stickerlar derken, oje çeşitlerini, tırnak süslemedeki trendleri takip edemez olduk. En sürmüyorum diyenin bile evinde 20 den az aşağı ojesi yok valla.

Şimdi bende yeni birşey keşfettim de, pek sevdiğim söylenemez. Joy Cioci New York S/S 2012 defilesinde gördüğümüz "Lucite Lace" tırnaklar, kristal parlaklığında, şeffaf ve üzerinde dantel görünümüyle çok temiz bir görüntü verselerde ben bu şeffaf tırnak uçlarından pek hoşlanamadım. Siz sevdiniz mi?















Etsy'nin sistesinde aşağıdaki şeffaf tırnakları buldum. Başka nerede satılıyor bilmiyorum.
Üstünü süslemekte tamamen sizin hayal gücünüze kalmış.

1 yorum: