22 Mayıs 2012 Salı

Ne O Ne O Neon Mu?

Bu yıl renk bolluğu yaşıyoruz. Ne renk giysem derdimiz yok, ne giysek moda neredeyse. Pastel renkler olduğu kadar neon renklerde moda. Fakat neon renkleri kullanmanın, pastel renklere göre biraz daha riskli olduğunu düşünüyorum. Pastel renkler, soft, fresh, bakılası bir görüntü oluşuyorken, neon renkler biraz daha dikkat çekici, belki biraz daha gözü rahatsız eden hatta insanda hata arama hissi uyandıran renkler gibi geliyor bana. Kendime de biraz ilham olsun diye... Bakalım neon renkler nasıl kullanılmış.

En cesuru baştan aşağıya neon olmak sanırım. Bu pek bana göre değil.





Benim gözüme en hoş geleni neon renkleri siyah yada krem/beyaz gibi renklerle kombinlemek. Özellikle sarı ve pembe ile siyah birbirine çok yakışıyor.











Neon renkleri pastel renklerle de kombinleyebiliriz ama bundaki uyumu sağlamak daha zor sanırım. Kendimize güveniyorsak neden olmasın?



İşte neon renkleri en sportif kullanmanın yolu. Jean ile kombinlediğimiz neon çizgili bir tshirt ile bizden rahatı ve trendysi yok arkadaşlar :) 




4 yorum:

  1. çok güzel post! en beğendiğim kombinleri biraraya toplamışsın, ihtiyaç oldukça gelir bu posta bakarım artık! :)))

    YanıtlaSil
  2. Yaa içim açıldı resmen. Sarı-mor ikilisine bayıldım özellikle
    http://madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Neon sarı, fuşya ve mor benim en sevdiğim renkler ancak henüz cesaret edip kombinleyemedim :) çok ilham verici kareler seçmişsin özellikle blonde saladın elbisesine bayıldım canım ;)

    YanıtlaSil