14 Mayıs 2012 Pazartesi

Wide Leg Jeans

Moda çoğu zaman kendini tekrar ediyor. Geçmişte çekilen fotoğraflara baktığımızda, bazı kıyafetler için "ayyy neler giyiyorlarmış böyle!" dediğimiz çok olur ama bunu derken önümüzdeki yıllarda bizimde aynı kıyafetleri giyebilme ihtimalimiz olduğunu genelde düşünmeyiz. İşte 1970'lerden günümüze gelen bir trend olan geniş paçalı pantolonlarda benim için böyleydi.

 Yazın bunaltıcı sıcaklarında, skinny jean giymek bir eziyet olacağından son bir kaç yıldır yine trend olan geniş paçalı pantolonlar kurtarıcımız olacak. Özellikle dolgu topuk sandaletler ve ayakkabılarla çok şık duruyor ama mümkünse altına giydiğimizi ayakkabının sadece ucu bir miktar görünsün yeter. Böylece bacak boyumuzda olduğundan uzun görünecektir.




Geniş paçalı pantolonların en çok verdiği retro havayı seviyorum. Birde sağdaki resimdeki gibi ekstra wide paçalar var, yürürken nasıl bir ağırlık yapıyorlardır acaba?



Bende geçen sezon acaba giyebilir miyim, sever miyim diye düşünüp emin olamamış çokta para vermek istemediğimden almayı ertelemiştim. Fakat bir arkadaşımdan LCW'da böyle pantolonlar olduğunu duyunca gidip bakmış ve çoook ucuza aşağıdaki pantolonu almıştım. Aldıktan sonra o kadar çok kişide gördüm ki bu pantolonu, rahatsız olmadım değil ama geçen yaz oldukça giydim yinede. Bu sene bir tane daha alınabilir statüsünde benim için şu an ama bu sefer basenleri biraz daha oturan bir model tercih ederim.

Şampiyonluk derbisini seyretmeye giderken, hem heyecanlı, hem stresli hemde keyifli halimizle, eşimin aceleyle çektiği fotoğraflar.



Aslına bakarsanız bence geniş paçalı pantolonlara en yakışan saç modeli, uzun, uçları iri, dağınık dalgalı saçlar. Pantolona göre saç modeli mi olurmuş demeyin şekerler, bu pantolonla bir kombin hayal ettiğimde aklımda oluşan saçlar bu ama benim gibi sahip değilseniz elde olan malzeme ile idare etmek durumundasınız. Bende havanın rüzgarlı olması sebebiyle toplamayı tercih ettim ve hair donut ile yapılan, uzun zamandır yapmak istediğim topuzu yaptım. Çok rahatmış bu topuzu kullanmak.



Bu kombinle beraber kurdelalardan yapmış olduğum bilekliğide kullanmış oldum.

6 yorum:

  1. 2 numara tam anlamiyla on numero

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Great pants! :)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    YanıtlaSil
  3. Wide leg denim 1, taytlar 2 benim için asla giymem dediğim şeylerdi ama şu anda ben de işe en çok wide leg denim giyiyorum :) pantolonunu kırmızı bluz ile kombinlemene ve de arm party'ne bayıldım canım, topuzunla bu güzel kombini çok zarif bir şekilde tamamlamışsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ne giysen yakışıyor valla, giymem dediğin bişi olmasın bu yüzden :) teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil
  4. Hair donut ile yaptığın bu topuzunu bir gün bize görselleri ve detayıyla gösterirsen/paylaşırsan ben kendi adıma çoook sevinirim. Bazı başka bloglarda okudum ama inan hiçbir şey anlamadım. gerek foto kaliteleri düşüklüğü gerekse anlatım tarzı. sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii canım, ilk fırsatta (yanımda fotoları çekecek biri olduğunda :)) bununla ilgili bir post hazırlarım.

      Sil