27 Aralık 2011 Salı

Eyy 2012!! Bana neler getireceksin karar veremediysen ben yardımcı olayım. :)

Yeni bir yıl gelirken yeni dilekler, beklentiler olmaz mı? Olur, olur bal gibi olur... Bu yıla kadar bunları hiç not etmemiştim ama bu yıl bırakın not etmeyi birde cümle aleme ilan ediyorum. Geleneğe biz de katılalım değil mi?

İlk ve eeen minisinden bir istek, yıllardır için için istediğim ama bu yıl evrene resmen haykırdığım Mini Cooper. Sevgili evren ve yahut noel baba yeni modeli olacak diye kendini kasmana gerek yok eski modelide olur yani. Hiiç sorun değil.



İlk sırada ki kallavi isteğimden sonra, yine son birkaç yıldır wishlistimin en başlarında ama diğerine göre olabilitesi daha yüksek olan Burberry trençkot!!




Canon yada Nikon profesyonel, tamam yarı porfesyonelde olur :) fotoğraf makinesi. Bu konuda marka takıntım yok, yanlış anlaşılmasın ama bu ikisinin iyi olduğunu genel olarak duydum. Sony Panasonic hepsine açığım :) Tabi son doğumgünümde sevgili eşimin aldığı yarı porfesyonel fotoğraf makinesini "hayatım şu an böyle bir masrafa gerek yok, pahalı bu" diye geri gönderdikten sonra aynı şans bana ne zaman tanınır bilmiyorum :(





Seyahat, tatil, yeni yerler görme!!! Tamam makul oluyorum sadece bir tane yurtdışı seçtim :) ROMAAA !!!

                                       



Ayakkabı, ayakkabı veee daha çok ayakkabı :))







Rapunzel'den kopya saçlar!! Tamam bu çok ütopik oldu çünkü kapasite belli. Ama en azından kırılmadan, omuzlarımdan aşağı salınabilmiş pırıldak pırıldak saçlar istiyorum. Şampuan reklamlarındaki kızların saçları gerçek değil mi? :) Neyse, ben yinede gerçek hayattan bir örnek vereyim.

                                                 



Mutfağım için yeni yeni, cici cici şeyler istiyorum. Tantitoni'nin tantiş tontiş herşeyinden almak istiyorum. Birdeee, kabarık etekli, korseli belli kıyafetlerin giyildiği filmlerdeki çay masalarından çıkıp gelen çay fincanları istiyorummmm. Ama daha almayı bırakın, bulamadım bile.
                                  

Hazır mutfak mevzusuna girmişken; hiçbir zaman 2011 yılında olduğu kadar kahve tüketmemiştim sanırım. Evde de bu alışkanlığı devam ettirmek iyi mi kötü mü tam karar veremedim ama ben aşağıdaki kahve makinesini is-ti-yo-rum.

                                                  

En şirininden bir istek daha. Bunu en sona bıraktım çünkü hangisini istediğime karar veremedim. Beni ancak By Wonderland dükkanı kurtarır diyordum ki, isteğimi ihtimaller dahiline çekmeye karar verdim. Bir Zumreed Kulaklık, bir Momiji'de beni mutlu etmeye yeter dedim.


                                                   



Ayy utandım sanırım. Yeter mi bu kadar? Yetmez, benim liste bitmez ama neyse... Ne demiş atalarımız " Aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz." Ben bu wishlisti burada bitireyim en iyisi...

Sizlerin en en en büyük isteği nedir 2012'den???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder