6 Mayıs 2011 Cuma

Ajda Pekkan Twist Koleksiyonu

Ajda Pekkan'ın Twist için hazırladığı koleksiyonun İstinye Park mağazasında satışa sunulması sebebiyle verilen davette Ajda Pekkan dövmeleriyle ilgi odağı olmuş. Bence gayet de güzel olmuş. Ajda Pekkan ne yaparsa yakışıyor gibi geliyor bana. Giydiği, taktığı, saçı makyajı... Ayağı alçıdayken çıktığı konserde giymiş olduğu süslemeli UGG botları bir tek onda beğenebilirdim mesela. Dolayısıyla beyaz fırfırlı elbisesinide , dövmelerinide çok beğendim. Ama özellikle önü açık fermuar detaylı bootielere bayıldım.



                                     
Davetin bir konuğuda Ayşe Özyılmazel'miş. Kendisinin yazılarını keyifle takip ediyorum. Oda bugün ki yazısında bu davetten bahsetmiş. Bende tabi ne giymiş acaba? diye merak ettim. Ceketi oldukça beğendiğimi söyleyebilirim.


Haberi ayaklıgazete.com dan http://www.ayaklıgazete.com/  okudum. Resimlerde ayaklıgazete'den alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder