2 Mayıs 2011 Pazartesi

Rımmel Lycra Pro Oje

Bugün RIMMEL Lycra Pro Professional Finish 400 Blue Vogue renk ojeyi denedim.Bu ojeler daha doğrusu Rımmel markası sadece Watsons'larda satılıyor. Bende kendime lacivert renk oje ararken dikkatimi çekti. Aslında markalar arasındaki en koyu lacivert Rimmel'e aitti ve bu koyuluk acayip hoşuma gitti. Bu arada bu oje ile ilk defa Rimmel marka bir ürün denemiş bulunuyorum. Ojenin yapısı gayet yoğun ve fırçası yassı ve kalın. Neredeyse tek seferde bütün tırnağa sürülebilecek gibi. Resimlerde görüldüğü gibi renk çok koyu, uzaktan siyah gibi duruyor.Üstelik sadece tek kat sürdüm. Fakat işte tamda bu durum daha çok dikkat çekmesini sağlıyor. Acaba siyah mı lacivert mi diye dikkat edilmesi gerekiyor. Bu arada ojenin üstünde 10 güne kadar kalıcı olduğu yazıyor fakat ben bir gün kullandım ve tırnağın uç kısmında soyulma olduğunu gördüm. Belki üzerine toap coat sürülürse daha iyi olabilir.

Rengin iç mekandaki görünüşü yukarıdaki gibi...


Bu ise gün ışığında dışarıda çekilmiş hali...




Rengi bu hali ile bir gün kullandıktan sonra sadece denemek için üzerinde Golden Rose 53 No'yu sürdüm. Böylece aşağıdaki gibi bir renk elde ettim.


                                          Gün ışığında ojenin rengi böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder