10 Mayıs 2011 Salı

Dantel modası beni esir aldı

Her mağazada her markada mutlaka dantel veya tül bir etek, elbise, bluz hatta yelek bile bulmak mümkün. Daha öncede bahsettiğim gibi bende dantel kıyafetleri çok romantik ve masum buluyorum. Özellikle şu kat kat dantel eteklere bayıldığımı söyleyebilirim. Fakat bu eteklere sahip olmak için almak yerine farklı bir yol tercih ettim. Gittim dantel şeritler aldım. Bu şeritlerin kat kat üstüne dikileceği kumaş ile birde astar kumaş aldım. Birde fermuar tabii ki. Başladım kesip biçmeye... Açıkcası astarı ve ikinci kat kumaşı başka bir eteğimin ölçüsünü alarak göz kararı kestim. Dantel şeritleri ise eteğin genişliğine daha doğrusu oluşacak katların genişliğine göre büzdüm. Ben bunu teğerleyerek yaptım tabi. İş temiz bir dikiş kısmına gelince de aldım, genelde pantolon paçalarımı kısalttığım ve çeşitli tadilat işlerimi yaptırdığım terziye götürdüm. Nasıl dikeceği konusunda bayağı bir anlaşmaya çalıştık. Terzi maalesef çok karamsardı bir an neredeyse vazgeçecektim çünkü hiç güzel bir etek olmayacağını söyledi ama ben sonuçtan memnun kaldım açıkcası.

Bu kendim için yaptırdığım etek. Dantel ve krem rengi... :) ikisi bir arada çok güzel oluyor.
Bu etekle yaptığım kombin içinde en kısa zamanda bir post hazırlayacağım.




Bu etek ise liseye giden yeğenim için yaptırdığım etek. Onun eteğinde dantel şeritler daha dar dolyaısyla daha katlı ve daha volanlı. Bu dantelin rengi çok hoşuma gitti.


Bu eteği yeğenim aşağıdaki bluzle kombinlemeyi düşündü. Bluzun üzerindeki kurdela çok tesadüfi olarak etek ile aynı renkte.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder