30 Mayıs 2011 Pazartesi

geri dönüş ve bir kombin :)

Daha yeni başlamışken blog yazmaya bu uzun ara hiç iyi olmadı diye düşünüyorum kendi adıma. Tabi bu aranın bir sebebi vardı. 10 gün önce cuma günü göz lazer ameliyatı oldum. Artık gözlükmüş lensmiş yok hayatımda çok şükür. Ama ilk bir hafta gözcüklerim çok yorulmasın diye akşamları bilgisayar kullanmaya ara verme kararı aldım. Çünkü zaten işyerinde 8 saat gözlerimi ekrandan ayırmadan rakamlarla uğraşarak onlara büyük bir eziyet ettim. Neyse gözlerimin durumu iyi çok şükür. Görüyorum doktor bey! :)

Tabi bu arada boş mu durdum, hayır! Akşamları evime vakit ayırdım. Yaz gelince gardrobumuzu yaza hazırladığımız gibi evide hazırlamak gerekiyor. Evin her köşesi bir güzel elden geçti ve temizlendi. Bu arada kışlıklarda elden geçti, elendi ve ihtiyaç sahiplerine dağıtıldı. Evimde yaz için yaptığım en keyifli hazırlık ise balkonumuza masa almak oldu. Tabi bu masayla kalmadı çeşitli sçiçekler böceklerle devam etti. Ortaya da beni çok keyiflendiren, akşamları şu 55 km. yol çabuk bitsede (boş bir umut) evimde balkon keyfi yapsam dedirten bir durum oluştu.Bunu da paylaşmadan edemeyeceğim.


Birde kocaman bir 27 Mayıs atlattık :) 27 Mayıs bizim özel günümüz. Sevgilimle beraberleğimize ilk adımı attığımız ve sonrada yine bir 27 Mayıs'ta evlenerek tarihin önemini perçinlediğimiz gün :) Tabi iş gününe denk gelmesi ve sevgilinin işlerinin uzaması ihtimali sebebiyle 28 Mayıs'ta kutlandı bu sene. Bu özel gün sebebiyle de ben ilk kombinimi paylaşayım istedim. Hava muhalefeti sebebiyle istediğim elbiseyi giyemedim ama onun yerine ortaya böyle bişi çıktı. Halbuki o ayakkabılar sadece ve sadece o elbise için alınmıştı.

                               








                                           Ayakkabı, çanta, ceket, bluz Zara,
                                           Skinny pantolon Bershka,
                                           Küpe Koton,
                                           Kolye, bileklik ve yüzük Bakırköy'de bir bijuteri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder