6 Mayıs 2011 Cuma

Yaz gelmiyor ama elbiselerimizi şimdiden seçelim

Evet maalesef havaların ısınmaya, yazın gelmeye pek niyeti yok gibi. Geçen bir kaç gün güneşli olan hava içimizi ısıttı, günümüze neşe kattı, yazlık gardolabımıza şöyle bir ucundan baktırttı ama ı-ıh bi baktık ki gökyüzü gri olmuş, bardaktan boşanırcasına yağmur yağmış hatta nerdeyse palto giyecek kadar hava soğumuş. Böyle olunca bir türlü yaz kıyafetlerine geçiş yapamadık tabi ama ben bu durumdan çok sıkıldııımmm ve yaz için bir elbise dosyası hazırladım.

Şöyle yaz akşamları arkadaş toplantılarında veya tatilde bütün gün yapılan deniz,güneş,kum sefasından sonra akşamları neler giyip hem rahat hem trendy görünebiliriz diye baktım ve işte benim seçimlerim.

Bugün ki postta sadece çizgili elbiseler var ama bu elbiseler hem çizgi modasını, hem marine modasını hemde color block trendini yansıtıyor. Elbiseler Zara, Mango, Koton ve H&M'den...  Bu posttaki ikinci elbiseyi çok sevdim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder