23 Aralık 2012 Pazar

Dikkat! Bu Bir DIY Etkinliğidir!

Geçtiğimiz cumartesi, Batik markasının Styleboom ile Marmara Forum'da gerçekleştirdiği "Trikonu Yarat" etkinliğine, uzun zamandır görmediğim Styleboom'u görmek için bende katıldım. Styleboom'u pek bir sevdiğimden, onun etkinliklerine katılmaktan zaten keyif alıyorum fakat bu sefer hamiş halinin sevimliliğini görmek için ekstra bir istek duydum diyebilirim. Ayrıca etkinliğin kendiside oldukça çekiciydi çünkü basic bir trikoyu, iki saat içinde, hayal gücünüze bağlı olarak, görmek yada giymek isteyeceğiniz triko haline getirme imkanına sahipsiniz.

Masa, kullanabileceğiniz bir sürü aksesuar ile dolu, boncuklar, pullar, şeritler, kurdelalar, keçeler ve kumaşlar...


Ben etkinlik başladıktan sonra gittiğim için malzemelerin bir kısmı paylaşılmıştı, aldım önüme boncukları ve düşünmeye başladım ne yapabilirim diye.
Tarzım belli, genelde sade parçaları bir araya getirip giymeyi sevdiğim için bir DIY etkinliğinde de uçuk kaçık yada esprili şeyler çıkmıyor benden. Yapışabilen inci görünümlü boncukları seçtim ve başladım kazağın üzerinde dizip, modeli ortaya çıkarmaya...


Bakınız çalışıyorum :)


Styleboom'da kendi trikosunu hazırlıyor.


Biten trikoların Batik Facebook sayfasında yayınlanmak üzere fotoğrafları çekiliyor.


İşte aşağıda birinci seçilen triko. Gayet başarılı ve dikkat çekici bir çalışmaydı.


İkinci seçilen triko ise alttaki. Bu model esprili, insanın yüzünde gülümsemeye sebep olan bir çalışmaydı ve gerçekten çok beğendim.


Ve tabii ki Styleboom ve ben :)


Üstteki fotoda çoraplarım çıkmamış. Halbuki bu kombinde en sevdiğim parça puantiyeli çoraplarım :) Bir daha bu kombini giysemde fotoğraflama imkanı bulamam diye birde çorapları çektim :p


İşte buda benim trikom :) Yakasına ve bileklerine inci görünümlü boncuklar yapıştırdım. İşe giderken rahatlıkla giyebileceğim bir trikom oldu.




5 yorum:

  1. ellerine saglik tatlim.. seninki cok zarif 1. olan ise oldukca iddali ve basarili bir calisma olmus.. ;) Boom da cok tatli.. masallah ona !

    YanıtlaSil
  2. ben en çok seninkini sevdim <3

    YanıtlaSil
  3. cok guzelsınız demek ıstıyorum mesela ben olsam yanınızda konu mankenı olarak takılabılırdım explr actı chrome da problem var demek

    YanıtlaSil
  4. Grace in yazdigni gordum de, ben de soyliyim hemen unutmadan, ben de acamiyorum sayfani chrome da, IE den actim. Guzel bir etkinlik olmus, senin tasarimini da begendim, ilk iki secilenleri de : )

    YanıtlaSil
  5. senin tasarımın da süper olmuş:)

    ben de bekliyorum blogumaaa;)
    http://www.prettyinpinkbride.com

    YanıtlaSil