2 Aralık 2012 Pazar

Welcome December


Cumartesi itibariyle kış mevsiminin ilk gününe merhaba dedik
 ve Aralık ayı bizi ılık bir havayla ve saatler süren bir yağmurla karşıladı. Sonbaharın etkisinden kurtulamamış bir Aralık'a başlangıç yapmış olsakta, AVM'lerde ki yılbaşı süslemeleri sebebiyle ben kış moduna geçiş yaptım bile. Her ne kadar, sıcak havaların verdiği enerji çok yüksek olsada, soğuk kış günlerinde, sıcacık evlerde arkadaş muhabbetleri yapmanın, mis gibi sahlep içmenin, tarçın kokusunun, kestanenin, battaniye altı sinema akşamlarının, yılbaşı hazırlıkları ve heyecanının, sinemaya gitmenin, kar yağışını seyretmenin, kahvenin, yumuşacık ev botları ve patikler giymenin, kızarmış ekmek kokusunun hissettirdiği huzur, verdiği mutlulukta kış mevsiminin bende bıraktığı tadı artırıyor.

Kar sebebiyle işten 4 saatte eve geldiğim günleri hatırlamak istemiyorum ama o ayrı :)

Siz kışın en çok neyi yapmayı seviyorsunuz bakalım?
...




,
Deri Ceket TRF-Zara (oldukça eski sezon), Yelek Koton(eski sezon), Tunik-Çanta Stradivarius,
Pantolon Bakırköy Pazarı, Çizme İnci (eski sezon), Şapka NAF NAF (eski sezon), Kolye Bershka

6 yorum:

  1. kışa dair hiçbir şeyi sevmiyorum biliyor musun ? :(

    YanıtlaSil
  2. Siyah bordo trendini cok hos uygulamissin, sapka cok yakismis, clutch ini cok begendim. Yorumun icin cok tesekkurler, postda da cevap yazdim.

    YanıtlaSil
  3. missipisi; Yaa neden ama?? Yani sen şimdi kar yağışını pencereden seyretmeyi, tarçınlı sahlep kokusunu falan sevmiyor musun? Ama o zaman bu kapalı havalar hiç iyi gelmez sana :(

    Lila Moonlight; sende hoşgeldin bloguma :) Teşekkür ederim beğenin için :)

    YanıtlaSil
  4. Galiba ben kayak yapmaya taptigim icin kisi bir baska seviyorum.. avm suslemeleri degil ama sokak suslemeri harika benim icin.. :) Nisantasi gelin gibi.. Hele atiye sokaka nefis otesi oldu :) Yolun dussun ve gel gor mutlaka.. Kombinin ne hos.. Bordo trendi icin guzel bir fikir olmus.. kolyen ozellikle cok cok cici ! :) operim tatlim..

    YanıtlaSil
  5. Tatlım bu ne güzellik? :))Bordo siyah birlikteliği kusursuz gözüküyor, bu trendi ben de çok seviyorum hatta Milan postlarından bir tanesi siyah bordo gelecek :) kürk yelek ve şapkayı ne kadar güzel taşımışsın bayıldım sana bu postta bi tanem.
    Kışın en çok yağarken karı izlemeyi seviyorum ben ama işe gitmesek tatil olsa da tüm gün izlesek :)

    not:giveaway'imize katıldığın ve desteklediğin için çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  6. Cantaya bayildim :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil