16 Aralık 2012 Pazar

Opal Butik Lansmanı


Luz De La Luna'nın artık bir butikte de satılıyor olmasının mutluluğunu yaşıyorum. Instagram'dan da duyurduğum gibi ürünlerim artık İstanbul Beşiktaş'ta ki Opal Butik'te de satıştalar. Dün gerçekleşen lansman ile beraber konsept değişikliğine giden Opal Butik artık bir tasarım butiği.

Görmüş olduğunuz kolye, yılbaşı gecesi için düşünülmüş en yeni ürünüm ve şu an sadece Opal Butik'te satışta.



Luz De La Luna bordo bilekliğim ve bordo peplum bluzumun uyumunu çok sevdim.


Opal Butik'te yer alan bir diğer takı markası ise Opal Butik'in çok sevimli sahibesi Münire'nin kendi tasarımı olan bronz ve yarı değerli taşlar ile yaptığı takılar. Mesela alttaki yüzük bir tane üretilmiş ve şu an sadece bende var :)


Butikte yer alan ve fotoğraflama fırsatı bulduğum bir kaç üründe aşağıda.

Burcu Aslan tasarımı yelek/hırkayı çok beğendim.


Luz De La Luna kolye mankenin üzerinde


Suluboya Design tasarımı bu tshirler bir harika ve yaz için çok uygun. Her biri el boyaması.


Karahasan's taytları çok eğlenceli.


Butikte bulabileceğiniz tasarımcılardan bölümü ise şöyle;

Nalan Haznedar
Elif Yaban
Zeynep Aslan (Fashion House By Zeto)
KAFT Tshirt
Melis Ekin (Pinkylola)


Not: Paylaştığı fotoğraflar için What's Next blogunun sahibesi Eda Nakıboğlu'na çok teşekkür ederim.


Sevgili BeTwinus'ın düzenlemiş olduğu yılbaşı çekilişindeki harika Armani çantayı hala görmediyseniz doğru bu linke tıklayabilirsiniz.


7 yorum:

  1. son tasarladığını söylediğin kolyeyi çok beğenmiştim, bilekliklerden favorimi zaten biliyorsun :) tanıştığımıza sevindim çokk ^^

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel bir haber bu ! Ben senin bu tasairmci kimligini bilmiyordum.. ig de neden paylasmiyorsun.. hadi sosyal medyada hareket kazan acilen.. cok sevindim senin adina.. Nice keyifli kazanclar canim ;)

    YanıtlaSil
  3. What's next; çok teşekkür ederim beğenine. Tanıitığımıza bende çok sevindim, görüşmek dileğiyle tekrar.

    Lulu's Life; Teşekkür ederimmm :) IG'de paylaşıyorum aslında ama hem de ilk günden beri gözünden kaçmış demek ki canım :(

    YanıtlaSil
  4. gelemedim lansmana=(
    güzel yorumun için teşekkür ederim canım
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
  5. Ben senin blogunu yakin zamanda tanidigim icin simdi farkediyorum, ne guzel bir tasarimcilik yonun de varmis. Takilarini cok begendim ve bu butige de gidicem, hem senin takilari yakindan gormek icin hem de o boyama tshirtler cok hosuma gitti : ) Pandali bir tane de var sanirim : ) Cekilisine de simdi katilicam, cok guzel bir parca : )

    YanıtlaSil
  6. Bu arada opal butik besiktasta nerede tam olarak?

    YanıtlaSil
  7. @Lila Moonlight; canım çok teşekkür ederim :) Opal Butik Akaretlerden W Hotel'e doğru gidiyorsun. W Hotel'i karşına aldığında sağ taraftaki yokuşta yukarı doğru çıkarken Dia Market'in orada. Direk tarif verdim bak. Dilersen İstanbul'a geldiğinde beraber gideriz.

    YanıtlaSil