29 Aralık 2012 Cumartesi

DIY : Şapka süsleme

Yılın son cumartesi günü hava o kadar kötü görünüyor ve öyle ürkütücü rüzgar sesi geliyorki dışarıdan daha adımımı dışarı atabilmiş değilim. Uzun zamandır cumartesi günü evde oturmadığımdan bünyede sıkıntı etkisi yarattı tabi ki bu durum. Benim böyle, ayaklarımı uzatayım keyif yapayım, heyecanım çok uzun sürmüyor maalesef. Bugünde ne yapsam diye düşünürken, bir kaç yıl önce hediye edilen ama maalesef birkaç defa kullandıktan sonra kenarda beklettiğim şapkamı, kullanmaktan daha keyif alacağım hale getirmeye karar verdim.

 Nedense bu şapkada ki çiçek ve tüylerin bir arada olması hoşuma gitmiyor, içime sinerek kullanamıyordum. Hep söylerim, şapka kullanmayı çok severim ve bir şapkamın kullanılmadan kenarda kalmasına gönlüm razı olmadı :)


Aslında aklımda nasıl süsleyeceğime dair bir fikir yoktu ama elimdeki malzemeleri gözden geçirince ortaya böyle birşey çıktı. Şapkanın orjinalindeki tüyleri yine kullandım ama bu sefer gözüme fazla gelmediler.


Ben sonuçtan gayet memnun kaldım. Sizce nasıl olmuş?

Şapka Mudo idi artık Luz De La Luna tasarımı Mudo oldu :))

1 yorum:

  1. Cok guzel olmus, ellerine saglik. Guzel gunlerde giy ve hatta post yap :)

    YanıtlaSil