6 Ağustos 2013 Salı

Jean Shirt and Coral...


Bir ay önce çekilen bu fotoğraflar, yıllık iznimin İstanbul'da geçirdiğim haftasına ait.
İzin zamanlarımda mutlaka İstanbul'da da, bir kaç hafta içi gün geçirmeyi seviyorum. Böylece daha sakin zamanlarda İstanbul'un tadını çıkarma imkanı oluyor. İşte bu fotoğraflarda, böyle bir günde yapılan keyifli bir dost sohbeti sonrası, Büyükçekmece Sahili'nde çekildi.





Eteğimi annemle beraber diktik. Emektar Zetina Dikiş Makinesi bize çok zahmet çıkarmasına rağmen, yılmayıp bitirmeyi başardık. Bir takım dikiş bozuklukları oldu maalesef ama el emeği olduğu için ben gayet keyifle giydim. 



Nakışlı jean gömlek ise yine bir pazar ganimeti. 



Bileklikler, yine o bir haftalık tatilde sıkıldığım bir zamanda, eldeki malzemelerden yaptığım bir kaç bileklikten.


Silver Superga'larıma epey bekledikten sahip oldum ama beklediğime değdi gibi :) 



Bu güzel fotoğraflar için de Sedam'a çok çok teşekkürler. 


Etek; Annemle diktik ;)
Gömlek; Bahçeşehir Pazarı
Sneaker; Superga
Saat; DKNY
Bileklikler; Luz De La Luna, Nili Silver
Clutch; Zara (çok eski sezon)



3 yorum:

  1. Gomlege ozellikle bayildim ki renklerin uyumuda super olmus :)

    YanıtlaSil
  2. bileklikler olsun her detay harika ama o gömleğe bittim :)

    YanıtlaSil
  3. bu supergaslar artık super bır cantaya sahıp kı nıye bole bı etegın oldugunu ben bılmıom

    YanıtlaSil